کد خبر: 275943
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
بازدید 948
برگزاری جشن " ترانه باران" در مرکز ۲ تهران

هم‌زمان با ولادت امام حسن عسکری(ع) جشن ترانه باران توسط اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع) ویژه‌برنامه « ترانه باران» با حضور ۸۰ عضو کودک و نوجوان و تعدادی از والدین در مرکز شماره ۲ کانون استان برگزار شد.

در آغاز این برنامه "عباس امیری" عضو نوجوان آیات ۱ تا ۱۵ سوره نبأ را تلاوت کرد و " لیلا و مهسا مددی" مجریان نوجوان برنامه به قرائت ترجمه آیات پرداختند.

نوجوانان با ترجمه آیات نورانی این سوره مقدس که اشاراتی به مظاهر قدرت خداوند در آسمان و زمین و همچنین اشاره به ابرهای بارنده و نزول باران به‌عنوان یکی از مواهب الهی داشت، از حاضران خواستند برای نزول باران رحمت دست به دعا بردارند و آیات را باهم زمزمه کنند.

از دیگر برنامه‌های این جشن توصیف و معرفی ابعاد روحی و معنوی و سیره اخلاقی امام حسن عسکری (ع) توسط مجریان نوجوان بود. سپس مادربزرگ یکی از اعضای کودک، با قصه‌ای شیرین و شنیدنی، میهمانان را به شهر افسانه‌های کهن ایرانی برد.

همچنین "معراج بیدار" یکی دیگر از اعضای نوجوان مرکز با اجرای تصنیف «هفت نوا» و "امیرعلی لایق" با تصنیف « مستان» شور و حال خاصی به مراسم بخشیدند.

مسابقه پانتومیم با عنوان «حدس بزن و بگو»، مسابقه کلمه‌های مشابه و مشاعره، اهدای لوح و جوایز به اعضای برگزیده کتاب‌خوان و دیگر اعضای فعال مرکز از دیگر برنامه‌های اجراشده در این جشن بود.

پایان‌بخش این جشن شاد و مفرح  پذیرایی و گرفتن عکس‌های یادگاری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =