کسب رتبه نخست کشوری اداره‌ کل کانون خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد نماز

برای دومین سال متوالی اداره ‌کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد توسعه و ترویج فرهنگ نماز رتبه نخست را در بین 31 استان کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: برای دومین سال متوالی بر اساس اعلام ستاد اقامه نماز استان، در نمودار مقایسه‌ای عملکرد ادارات کل کانون کشور در حوزه نماز، رتبه اول کشوری در بین 31 استان به اداره‌ کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی رسید.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با بیان این‌که نماز پیوند بین خالق و معبود را مستحکم ‌تر می‌کند و زیباترین نشان بندگی و حق شناسی در برابر خالق است، گفت:  خداوند را شاکریم که در فضای کانون فرصت استفاده از شیوه‌های جذاب فرهنگی، هنری و ادبی برای ترویج فرهنگ نماز بین کودکان و نوجوانان فراهم است و ما نیز قدردان این فرصت ارزشمند هستیم.

حمیدی  خاطر نشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری نماز با عنوان «در روشنای نماز»  یکی از برنامه‌های شاخص کانون استان در حوزه ترویج فرهنگ نماز است که طی دو سال اخیر در سطح مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شده است و همزمان با دهه فجر امسال شاهد برگزاری سومین جشنواره  درروشنای نماز خواهیم بود.

مدیر کل کانون استان یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های مختلفی هم‌چون« سرود، داستان کوتاه، انیمیشن و فیلم کوتاه، پژوهش و کاردستی» از اعضای مراکز کانون دعوت کرده است تا به خلق آثار بپردازند.

حمیدی در پایان یادآور شد: توجه به فعالیت‌های دینی به ویژه نماز، تجهیز نمازخانه‌های اداره کل و مراکز کانون، برگزاری نشست های تخصصی با موضوع نماز برای کارکنان و اعضا از جمله برنامه‌های شاخص استان در حوزه نماز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =