راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی کانون در شهرستان کوثر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدار با فرماندار کوثر در خصوص توسعه و تقویت فعالیت‌ها و تأمین اعتبارات لازم جهت تجهیز مراکز و راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در این شهرستان بحث و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در دیدار مدیرکل کانون استان با فرماندار کوثر که در دفتر این فرمانداری صورت گرفت؛ در خصوص توسعه و تقویت فعالیت‌ها و تأمین اعتبارات لازم جهت تجهیز مراکز کانون کوثر بحث و گفتگو شد.

علیرضا علیپور فرماندار کوثر از عزم فرمانداری این شهرستان برای تأمین اعتبارات لازم جهت تأمین نیازمندی‌های مراکز فرهنگی هنری و راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی گفت و خواستار ایفای نقش بیشتر کانون پرورش فکری در مناسبت‌های مختلف و همکاری گسترده با فرمانداری شد.

علیپور ضمن تشکر از حضور مدیرکل کانون و هیئت همراه از  تعامل کانون کوثر با ادارات و  برنامه‌های شهرستانی تقدیر نمود.

مدیرکل کانون استان اردبیل هم در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار کوثر بابت تأمین اعتبار نُه‌صد میلیون ریالی در بودجه سال ۹۶ برای خرید خودرو کتابخانه سیار روستایی، خواستار تأمین اعتبارات لازم جهت احداث پارکینگ در مرکز شماره دو کانون کوثر و خرید ملزومات فرهنگی هنری، آسمان‌نما، دوربین مداربسته و... شد.

جمادیه تصریح کرد: با راه‌اندازی کتابخانه سیار، کودکان و نوجوانان روستایی این شهرستان نیز از نعمت کتاب و فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون بهره‌مند خواهند شد.

وی بابیان اینکه درروند دریافت بودجه به علت عدم تخصیص کد شناسایی به مراکز کانون پرورش فکری استان با مشکل جدی مواجه هستیم، اظهار امیدواری کرد: با رفع این مشکل و جذب بودجه، کتابخانه سیار روستایی شهرستان کوثر نیز هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

همچنین، مدیرکل کانون استان اردبیل با همراهی معاون اداری مالی، سرپرست معاونت فرهنگی و مسئول حراست دربازید از مراکز این شهرستان برنامه‌ها، فعالیت‌ها، بررسی مشکلات سخت‌افزاری و تخصیص امکانات لازم در کانون مراکز کوثر را ارزیابی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =