تسریع در افتتاح مراکز کانون

استاندار خراسان شمالی دستورات لازم برای تسریع در افتتاح پروژه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، استاندار در دیدار با مدیر کل کانون استان با اشاره به اهمیت فعالیت های بنیادین کانون، عنوان کرد: جایگاه فرهنگی کانون به دلیل انجام فعالیت های تأثیرگذار برای تربیت نسلی فعال و پویا در خور توجه است.

«محمدرضا صالحی» همچنین با حمایت از مجموعه کانون پرورش فکری در استان، خاطر نشان کرد: دستورات لازم را جهت تسریع در تکمیل پروژه های در دست اجرای کانون پرورش فکری استان صادر خواهد کرد.

«منیر صادقی» مدیر کل کانون استان هم با ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام شده، گفت: در حال حاضر سه مرکز فرهنگی و هنری در این استان با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در شهرستان های گرمه، اسفراین و بجنورد وجود دارند که در صورت نصب انشعابات و رفع مشکلات جزئی به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: اعتبار لازم برای ساخت مراکز فرهنگی  و هنری مانه و سملقان، فاروج و جاجرم هم از محل اعتبارات استانی مصوب شده است که در صورت تخصیص صد در صدی تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین خاطر نشان نمود: اعتبار ساخت پروژه شهرستان شیروان و غلامان هم باید از محل اعتبارات استانی تأمین شود ولی در حال حاضر نیاز به اعتبارات بیشتری دارند.

گفتنی است در صورت افتتاح پروژه های در دست احداث تمام شهرستان های استان از مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برخوردار می شوند.

بر پایه این گزارش با افتتاح 3 مرکز فرهنگی و هنری در سال 95 تعداد مراکز فرهنگی و هنری این استان به 6 مرکز رسیده است، همچنین با جذب اعتبارات لازم هم اکنون 5 کتابخانه سیار روستایی و 2 کتابخانه سیار شهری در حال ارائه فعالیت به کودکان و نوجوانان استان می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =