کد خبر: 276154
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
پرتال کودک در مراکز استان معرفی شد

پرتال کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی و هنری استان و همچنین کتابخانه های سیار معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، کارشناس فناوری اطلاعات کانون استان با اعلام این خبر عنوان کرد: پرتال کودک به صورت رسمی در مراکز کانون سطح استان معرفی شد، در گام نخست این اقدام بین اعضای مراکز و در گام بعد اولیای تربیتی به صورت مستقیم با این پرتال تخصصی آشنا می شوند.

«خادم زاده»  با اشاره به اینکه پرتال کودک و نوجوان به صورت رسمی چند ماهی است که آغاز به کار کرده است و طی مدت گذشته بازخورد خوبی از آن داشته ایم، افزود: کارشناسان تربیتی از منابع این پرتال به عنوان منبعی غنی برای استفاده‌ مخاطبان، خانواده‌ها و فعالان حوزه‌ کودک و نوجوان یاد می کنند.

 وی با بیان اینکه آدرس پرتال کودک koodak24.ir می باشد، ادامه داد: این پرتال با هدف ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع در حوزه کودک ونوجوان و به منظور ارائه آثار مربیان خلاق ، اعضا فعال و پویا دارای بخش های کتاب، داستان، شعر، بازی و سرگرمی، کاردستی ، اسباب بازی، مقاله ، بانک اطلاعات ، خبر، اعلام برنامه ، نمایش فیلم، پویانمایی، قصه گویی ، شنیداری و عکس به وجود امده است.

وی در ادامه افزود: به منظور کیفیت بخشی بیشتر، انتشار آثار در پرتال کودک 24 ابتدا در اختیار کارشناس مربوطه قرار می گیرد پس از ارزیابی و تایید بر روی پرتال بارگذاری می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =