«نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان» برای مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان تشریح شد

در راستای تقویت ذوقی و استعدادهای هنری اعضا و به منظور دانش‌افزایی مربیان پاره‌وقت هنری کانون پرورش فکری استان گلستان، کارگاهی تخصصی با عنوان "نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان" در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و به گفته سیدرهبان مسلمی‌عقیلی کارشناس هنری کانون گلستان، در راستای تقویت ذوقی و استعدادهای هنری اعضا و به منظور دانش‌افزایی مربیان پاره‌وقت هنری کانون پرورش فکری استان گلستان، کارگاهی تخصصی با عنوان "نقش ویژه خلاقیت در نقاشی کودک و نوجوان" با حضور جوادعظیمی مدرس دانشگاه‌ هنر تهران در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ گرگان برگزار شد.

در این کارگاه، ۱۱ نفر از مربیان هنری مراکز فرهنگی‌هنری گردهم آمده و در شاخه‌های نقاشی، انیمیشن، سفال‌گری و هنرهای بومی و محلی به صورت تخصصی با اندیشه‌های این مدرس توان‌مند گلستانی آشنا شدند.

خلاقیت در هنر کودک و نوجوان، آموزش‌های استاندارد جهت رشد آنان و تجزیه و تحلیل آثار هنری از موضوعاتی بود که در این کارگاه یک روزه به آن پرداخته شد.

هم‌چنین مقرر شد هر فصل یک کارگاه تخصصی ویژه مربیان هنری در مراکز کانون گلستان برگزار گردد.

گفتنی است جوادعظیمی فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر تهران بوده و شاخه‌های مختلف هنر را در دانشگاه‌ هنر تهران و گلستان تدریس می‌نماید. در رزومه تخصصی ایشان داوری چندین جشنواره‌ هنر در کشور و کسب جوایز متعددی در مسابقات ملی و بین‌المللی به چشم می‌خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =