کد خبر: 276219
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
بازدید 709
بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در راه است

پوستر بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون منتشر شد و سه قصه گوی کانون استان تهران که به مرحله پایانی این رقابت راه یافتند، خود را برای حضور در جمع قصه‌گویان مطرح ایران و جهان آماده می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این پوستر که توسط هدا حدادی تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان طراحی و اجراشده است از عناصر سنتی قصه‌گویی ایرانی در آن استفاده ‌شده است.

به گفته حدادی اثر او به تعامل نسل امروز با نسل گذشته اشاره دارد.‌ او افزود: «در همین راستا تصمیم گرفتم مادربزرگی را تصویر کنم که در حال قصه‌گویی برای نوه‌هایش است‌. در این فضا از لحاف و تشک سنتی استفاده کردم و فضای راحت و آرامی را ترسیم کردم که قصه‌گویی باید در آن اتفاق بیفتد.»
این جشنواره بین‌المللی از دوم تا پنجم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور قصه‌گویان ایرانی و قصه‌گویان دیگر کشورهای جهان برگزار خواهد شد.

در این میان سه قصه گوی تهرانی نیز در بخش‌های « مربیان، فراگیر و اعضا» با دیگر قصه‌گویان این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

پاییزه طاهری مربی مسئول کتابخانه شماره ۲۷ با قصه « آرش کمانگیر و مرد عنکبوتی»، طاهره بشیر مربی مرکز فراگیر شماره ۲۱ با قصه « سه تخم هندوانه» و محمدرضا برومند عضو کتابخانه شماره ۱۰ کانون تهران با قصه « گروفالو» در این جشنواره قصه‌هایشان را برای مخاطبان روایت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =