ارسال هدایای کودکان مازندرانی به کودکان زلزله‌زده

اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، برای کودکان مناطق زلزله‌زده غرب کشور هدایای فرهنگی ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، پس از زلزله اخیر منطقه غرب کشور و خسارات ناشی از این حادثه بزرگ، ضرورت کار فرهنگی برای کاهش آسیب‌های روحی و روانی کودکان ونوجوانان در دستور کار کانون قرار گرفت.

از جمله اقدام‌هایی که کانون توانست برای همدردی با این بچه ها انجام دهد، امداد فرهنگی، جمع آوری اسباب‌بازی و هدایای فرهنگی بود.

گفتنی است، طی برنامه ریزی صورت گرفته در این اداره کل، مراکز فرهنگی  و هنری این کانون در سراسر استان اقدام به جمع آوری هدایای مربوطه نمودند تا پس از تجمیع به دست کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه برسد.

بر این اساس: 42 کارتن حاوی؛ لوازم التحریر، عروسک، اسباب‌بازی و سرگرمی‌های سازنده و فکری و لباس گرم به اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه  به عنوان ستاد امداد فرهنگی ارسال شد.

 لازم به ذکر است؛ در این محموله عروسک‌های دست‌ساز و دل‌نوشته‌های اعضای کانون مازندران نیز وجود دارد که بیان‌گر احساسات و همدردی با دوستان‌شان در کرمانشاه است.

ستاد امداد رسانی فرهنگی به کودکان زلزله زده غرب کشور از سوی کانون پرورش فکری کشور تشکیل شد و استان‌های کشور بر اساس برنامه ریزی انجام شده اقدام به ارسال بسته‌های فرهنگی به این منطقه می نمایند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =