کارگاه کاردستی خلاق با موضوع احترام به والدین

کارگاه آموزشی احترام به والدین با استفاده از کاردستی خلاق برای کودکان و والدین مهد قرآن نور در مرکز فرهنگی هنری کانون بستک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه رشید مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری  کانون بستک،  هدف از برگزاری این کارگاه را ترویج فرهنگ احسان و نیکی به پدر و مادر دانست و گفت:احترام و نیکی به پدر و مادر یکی از اصول بسیار مهم و ارزشمند اخلاقی است که معصومین و ائمه هدی علیهم السلام در گفتار و کردار خود اهمیت و بهاء زیادی به آن داده اند.

وی افزود:  قرآن کریم نیز حق والدین  را مورد تاکید قرار داده است و طبق آیه مبارکه «و اعبدوالله و لاتشرکوا به شیئاً و بالوالدین احسان»، نیکی به پدر و مادر بعد از پرستش خداوند قرار گرفته است  که بیانگر اهمیت این موضوع می باشد.

رشید افزود : مربیان کانون ساخت عروسک با قاشق یکبار مصرف وپارچه را در کارگاه کاردستی خلاق آموزش دادند

و شرکت کنندگان خواستند باهمکاری فرزندان خود به ساخت عروسک‌های خلاق پرداختند.

درادامه این برنامه مربیان در خصوص اهمیت احترام به والدین صبحت کردند و از شرکت کنندگان خواستند با همکاری فرزندان خود عروسک‌های نمایشی را از دور ریختنی‌ها بسازند.

گفتنی است ودر پایان بچه ها با اهدای شاخه گل به مادران از زحمات آنها تشکر کرده و روزی به یاد ماندنی در کنار والدین شان را در کانون مهربانی سپری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =