پودمان الکترونیکی «منشور حقوق شهروندی»  و «حقوق شهروندی در نظام اداری» ویژه کارکنان کانون گلستان

پودمان الکترونیکی منشور حقوق شهروندی و حقوق شهروندی در نظام اداری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان استان گلستان و به گفته سیداحسان مسلمی کارشناس آموزش و پژوهش کانون گلستان، شرکت‌کنندگان می‌توانند با ورود به وب‌سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آدرس kpf.ir و  انتخاب سامانه فراگیر آموزش، نام کاربری و رمز عبوری که از سوی کارشناس آموزش و پژوهش استان در اختیار آن‌ها قرار گرفته است را وارد نموده و محتوای این دو دوره آموزشی را مشاهده و دانلود نمایند.

وی گفت: زمان برگزاری آزمون دوره منشور حقوق شهروندی در روز شنبه چهاردهم بهمن از ساعت ۱۰ صبح و دوره حقوق شهروندی در نظام اداری از ساعت ۱۲ همان‌روز است و هر آزمون دارای ۱۰ سوال چهارگزینه‌ای می‌باشد که مدت زمان پاسخ‌گویی به سوالات ۱۵ دقیقه خواهد بود.

گفتنی است گزینه آزمون دو دوره ذکر شده صرفا در روز و ساعت مشخص شده فعال است.

تمامی کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، مربیان پاره‌وقت ۶۰ ساعت و بالاتر و کارکنان دارای پست‌های سازمانی پیش‌خدمت، نگهبان و راننده در صورت داشتن مدرک تحصیلی دیپلم این دوره از مجموعه دوره‌های آموزشی عمومی الزامی را به مدت ۱۴ ساعت می‌گذرانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =