فیلم بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم آموزشی است

فیلم بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و آموزش های مورد نظر است چرا که می توان از راه غیر مستقیم، آموزه های کودکان را تقویت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی؛ منیر صادقی مدیر کل کانون استان اظهار کرد: نگاه ویژه به کودک و نوجوان به منزله سرمایه گذاری برای آینده است چرا که این قشر آینده سازان کشور هستند که باید امروز آموزش های مناسب و لازم را برای این امر دریافت کنند.

وی با بیان اینکه کودکان از آموزش های مستقیم گریزانند، گفت: انتقال فرهنگ و آموزهای علمی و دینی باید از راه های غیر مستقیم به این قشر انجام شود.

وی با اشاره به نمایش فیلم های کودک به صورت رایگان، گفت: اکران ٥ فیلم از بخش کودک و نوجوان جشنواره فیلم فجر در بجنورد جای تقدیر و تشکر از مسئولان فرهنگی استان را دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی تاکید کرد: فرهنگ سازی یعنی همین و ما باید بتوانیم با تولیدات فرهنگی و هنری از جمله فیلم، نقش فرزندان مان را در آینده برای تاثیرگذاری بیشتر در جامعه فراهم آوریم.

صادقی ابراز امیدواری کرد: اکران فیلم های بخش کودک و نوجوان جشنواره فجر در بجنورد می تواند زمینه را برای تداوم تولیدات فرهنگی فاخر ایجاد کند تا شهرستان ها نیز در این بخش فعالیت های خود را گسترش دهند.

وی عنوان کرد: جامعه امروز نیازمند چنین محتواهای فاخر و ارزشمند فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان است و برگزاری جشنواره فیلم فجر اتفاق خوبی است که ما طی هفته آینده شاهد آن خواهیم بود.

صادقی همچنین برگزاری کارگاه های جنبی نقد فیلم های حوزه کودک و نوجوان با حضور این قشر و نیز کارشناسان مربوطه همزمان با برگزاری جشنواره را گامی ارزنده در راستای تقویت تولیدات حوزه کودک و نوجوان برشمرد.

گفتنی است؛ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی با اکران 8 فیلم ویژه کودک و نوجوان این دوره از جشنواره از ١٤ بهمن ماه جاری آغاز و تا ٢٢ همین ماه در سالن گلشن بجنورد ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =