مرکز تخصصی علوم هرمزگان  میزبان دستاورهای پژوهشی اعضا و مربیان مراکز

در آستانه‌ی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مرکز تخصصی علوم هرمزگان دستاوردهای پژوهشی اعضا و مربیان مراکز را به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، راحله خادمی مربی مسوول مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس گفت: نمایشگاه آثار پژوهشی اعضا و مربیان مراکز استان با هدف آشنایی بیشتر اعضا و دانش آموزان با انواع پژوهش و شیوه های  کاربردی آن در مراکز  کانون در دهه مبارک فجر مرکز تخصصی علوم برگزارشد.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۱۱ عنوان پزوهش اعضا و ۱۴ عنوان اقدام پژوهی مربیان کانون در معرض دید دانش آموزان و اعض علاقمند به پژوهش قرار گرفته است.

به گفته راحله خادمی، به همت واحد آموزش پژوهش استان در حاشیه بازدیدهای روزانه دانش آموزان از این مرکز تخصصی و در راستای آشنایی مخاطبان با  توانمندیهای علمی پژوهشی اعضا و مربیان کانون  برگزار شده است و در طی این روزهای  ۱۱ و ۱۲ بهمن قریب به ۱۰۰ دانش آموز پایه های مختلف از آن بازدید کرده اند.

گفتنی است این پژوهش‌ها حاصل  تلاش اعضا و مربیان سراسر استان طی سالهای ۹۵ و ۹۶ است که سه عنوان اثر اعضا در جشنواره پژوهش کانون موفق به کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر کشوری شده اند. این نمایشگاه تا پایان دهه فجر در کلیه مراکز فرهنگی هنری بندرعباس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =