دومین‌نشست کمیته‌ی کودک ونوجوان ستاد دهه‌ی فجراستان یزد برگزارشد

دومین نشست کمیته کودک و نوجوان و ستاد دهه فجر استان یزد با حضور اعضای کمیته به میزبانی سازمان بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دومین و آخرین نشست کمیته‌ی کودک ونوجوان ستاد تهیه فجربا حضور محمدرضا آخوندی معاون فرهنگی وجانشین کمیته‌ی کودک و نوجوان و ستاد دهه‌ی فجر، حجت‌الاسلام محمدفخرالدینی رئیس‌ستاد دهه‌ی فجر استان، جلیل عفتی مدیرکل سازمان بهزیستی و اعضای کمیته، درمحل سالن کنفرانس بهزیستی برگزارشد.

آخوندی جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجراستان، با اشاره به این‌که کودکان و نوجوانان باید با ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب بیش از پیش آشنا شوند، گفت: ما باید ضمن پرهیز از برنامه‌های تصنعی و کلیشه‌ای با رویکرد نوگرایانه و خلاق‌محور، دربستر شادی و نشاط، کودکان را با ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

 وی ادامه داد: هر دستگاه در طول ایام دهه فجرو در طول سال، بتوانند در این راستا خدمات خود را بایسته‌تر و شایسته‌تر، برای کودکان و نوجوانان داشته باشد، قطعاً می‌تواند تجربه خوشایند و سابقه‌ی ذهنی زیبایی را برای بچه‌ها به یادگار بگذارد.

جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجراستان، عنوان کرد: کانون پرورش فکری، تمام تلاش خود را به کار گرفته، تا در برنامه‌های خاص چون، ایام دهه‌ی‌فجر، هفته‌ی ملی کودک، بتواند تجربه‌های خوشایند و سابقه ذهنی زیبا را، برای کودکان و نوجوانان به ارمغان بیاورد و قطعا مشارکت همه‌ی ما به عنوان اعضای کمیته کودک و نوجوان و همبستگی و همدلی در پیشبرد اهداف کمیته کودک و نوجوان، می‌تواند جلوه‌ای از جلوه‌های انقلاب را پررنگ‌تر عرضه کند.

 آخوندی جلوه‌های توسعه‌یافتگی کشور را مشارکت عمومی و همدردی و فداکاری و هم‌دوستی و نوع‌دوستی دانست و اظهار داشت: ان‌شاءا ... بتوانیم با همدلی و وحدت و مشارکت جدی، دربرنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع  وجذاب برای کودکان و نوجوانان در این ایام، بیش از پیش موفق باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =