اجرای ویژه برنامه" ما حافظان انرژی هستیم" در مرکز شیرین‌سو

مرکز شیرن سو با همکاری اداره برق شهر شیرین سو و مدرسه شهید چهره دوست با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شیوه‌های مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مرکز ویژه برنامه" ما حافظان انرژی هستیم "را اجرا کردند.

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز شیرین سو با هدف ترویج صرفه جویی درمصرف  انرژی و استفاده بهینه  از منابع انرژی در قالب طرح کانون مدرسه میزبان دانش آموزان مدرسه شهید چهره دوست بود .

این برنامه با حضور مسول اداره برق شهرستان کبودراهنگ رسول تقوی وهمچنین رئیس بازرسی مدیریت برق شهرستان سید امیرجعفری برگزار شد.

به گفته لیلا زارعی مربی مسوول این مرکز در این برنامه اعضا کانون با اجرای نمایش  و همچنین سرود به شیوه‌های نادرست در استفاده از انرژی اشاره کردند و همچنین شیوه‌های درست مصرف بهینه را به کودکان و نوجوانان آموزش دادند.

مسئول پشتیبانی و بازرسی اداره برق شهرستان کبودراهنگ، کودکان را حامیان و وارثان منابع انرژی در کشور معرفی کرد و ضمن سپاس از توجه اولیا تربیتی به این مسئله از کودکان خواست تا در مصرف انرژی به  ویژه آب نهایت دقت  نظر را داشته باشند.

سید امیر جعفری هچنین یاد آور شد: این منابع جزو منابع ملی ماست و باید در حفظ این منابع تلاش کنیم و نگذاریم منابع ما به راحتی به هدر برود .

 شایان ذکر است در این برنامه  که به میزبانی کانون پرورش فکری شهر شیرین سود و با هدف تغییر در نگرش و اصلاح رفتار مصرف گرایانه  برگزار شد، برنامه هایی در راستای پیشگیری از بحران آب و انرژی و همچنین تشویق کودکان و نوجوانان به مدیریت منابع وحساس کردن آنها به واژه ثروت ملی برگزار شد.

 این برنامه تحت عنوان حافظان انرژی  باحضور 160نفر از کودکان و نوجوانان در مرکز شیرین سو اجرا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =