افتتاح نمایشگاه دست سازه های اعضا در مرکز فرهنگی هنری ابوموسی به مناسبت دهه مبارک فجر

نمایشگاهی از آثار دست ساز اعضای مرکز فرهنگی هنری ابوموسی در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاهی از دست سازه های اعضای مرکز ابوموسی با حضور سجادی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات افتتاح گردید.

سجادی با تأکید بر نقش مؤثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شکوفایی استعدادهای نهفته ی کودکان، اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای مسئولین و والدین است تا با توانمندی و خلاقیت کودکان آشنا شوند و به پرورش استعدادهای نهفته آنها کمک کنند.

وی با اشاره به این که دستاوردهای کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه در زمینه ی امور خیر صرف می گردد، افزود : وجود خیران و نیکوکاران غنیمتی بزرگ به شمار می آید و حال که این امر خیر توسط کودکان و نوجوانان صورت گرفته است، باید با حمایت مسئولین و تشویق بزرگ تر ها انجام امور خیر در وجود آنها نهادینه گردد .

نجوا آزاد مسئول مرکز ابوموسی در باره ی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تابلوهای سنگ و رنگ، آثار نقاشی خط، نمد دوزی، سفال و پتینه در معرض دید عموم قرار گرفته است و قرار بر آن است درآمد حاصل از  فروش آثار، صرف خرید لباس عید برای اعضای بی بضاعت گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =