کد خبر: 276821
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
بازدید 1013
جشن‌ انقلاب در مراکز  پردیس و بومهن

مرکز پردیس و بومهن کانون استان تهران در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی جشن‌هایی به این مناسبت، ایام دهه فجر را گرامی داشتند.

طلوع سی و نهمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور خاطرات روزهایی است که ملت قهرمان ایران به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ریشه ظلم و استبداد را در خاک وطن خشکانده و عزت و سرفرازی را به میهن عزیز اسلامی‌مان ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با آغاز ایام دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان با برپایی جشن‌هایی به این مناسبت، این ایام را گرامی داشتند و مربیان با همراهی اعضای نوجوان مراکز، پیش از آغاز این ایام، با خلاقیت و نوآوری‌ مراکز را آذین بستند.

به گفتۀ  مریم رضایی مربی مسئول کتابخانه پردیس کانون استان، اعضا و مربیان این مرکز با دعوت از دانش آموزان دبستان رودکی و برگزاری جشنی به این مناسبت به استقبال این ایام مبارک رفتند.

در جشن انقلاب مرکز پردیس برنامه‌هایی همچون معرفی وقایع انقلاب، معرفی دهکده نوفل‌لوشاتو به‌عنوان محل اقامت موقت رهبر انقلاب، معرفی شخصیت امام خمینی، قصه‌گویی ،  ساخت کاردستی و اجرای مسابقه‌های متنوع برای میهمانان به اجرا درآمد.

همچنین مرکز بومهن کانون استان با  اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی روزانه پذیرای اعضا و دانش‌آموزانی از مدارس این شهرستان است.

یکی از برنامه‌های پرمخاطب این ایام در کتابخانه بومهن، برگزاری مسابقه بهترین معرفی کتاب با ارائه شیوه‌های خلاقانه از کتاب‌های انقلابی موجود در مرکز است . اعضا و دانش آموزان علاقه‌مند بامطالعه این کتاب‌ها و ساخت ماکتی از محتوای آن سعی در معرفی بهتر کتاب‌هایی با مفهوم انقلاب اسلامی کردند.  

در کارگاه سفالگری نیز اعضای کودک به‌صورت گروهی ساخت آدمک‌های سفالی را برای درست کردن ماکت راهپیمایی 22 بهمن تجربه کردند.

اجرای بازی مار و پله با محوریت مفهوم استکبارستیزی، برگزاری کارگاه بحث آزاد و دل نوشته‌های انقلابی، اجرای مسابقه بهترین داستان کوتاه و تصویرگری از جملاتی با مفهوم اتحاد و ایثار و ایمان از دیگر برنامه‌های به اجرا درآمده در این ایام است.

گفتنی است این کتابخانه کانون استان در روز 12 بهمن 96 هم‌زمان با سالروز ورود حضرت امام به میهن نیز ویژه‌برنامه‌ای برای 30 نفر از اعضای فعال کتابخانه بومهن برگزار کرد. اعضا با نوشتن شعارهای انقلابی بر روی بادکنک‌هایی به رنگ پرچم در زیباسازی فضای کتابخانه با مربیان کمک کردند. پخش فیلم پویانمایی تبر، خوانش دل نوشته‌های ادبی اعضا درباره انقلاب و امام  و پذیرایی با نقل و شیرینی پایان‌بخش این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =