معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در مرکز پارچین

مربیان کتابخانه پارچین کانون استان تهران با اجرای ویژه‌برنامه‌ای با عنوان « بیا به وجد، قناری»، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

طلوع سی و نهمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور خاطرات روزهایی است که ملت قهرمان ایران به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ریشه ظلم و استبداد را در خاک وطن خشکانده و عزت و سرفرازی را به میهن عزیز اسلامی‌مان ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرکز فرهنگی هنری پارچین کانون استان، با آغاز ایام فرخنده فجر و به دلیل نزدیک شدن به ایام فاطمیه ویژه‌برنامۀ « بیا به وجد، قناری» را با حضور۵۰ نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه و پسرانه حضرت صدیقه و امید انقلاب شهرک شهید مطهری پارچین بر پا داشت.

در این ویژه‌برنامه که در روز ۱۴ بهمن برگزار شد، ابتدا مربیان به خوانش دوازده عنوان از ترجیحات حضرت زهرا (س) پرداختند و با معرفی شخصیت والای آن حضرت، راه و رسم و سیره اخلاقی آن بزرگوار را به‌عنوان سرمشق و الگو به دختران میهمان معرفی کردند.

از دیگر برنامه‌های اجراشده در این مناسبت، معرفی پنج شاخص و نشانۀ انقلابی بودن و انقلابی ماندن و معرفی پنج عنوان از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود که با شیوه خلاق و هنرمندانه به کودکان معرفی شد.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه «حمیدرضا شاه‌آبادی» نویسنده‌ مجموعه‌ کتاب‌های روزهای خدا و « حمید ندیمی» طراح آرم پرچم جمهوری اسلامی ایران و «محمد بیگلری پور» سازنده‌ اولین سرود ملی ایران توسط معصومه احمدی مهر مربی مسئول این کتابخانه کانون معرفی شد.

داستان‌گویی امینه طالبی، معرفی شخصیت امام خمینی توسط مینو کماسی، برگزاری کارگاه نشریه دیواری با عناوین"فریاد بیداری" و "ترانه‌های جاودان"، کارگاه چاپ از نمادهای انقلابی از دیگر برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری برای اعضا و دانش آموزان کودک و نوجوان در این مناسبت بود.

پایان‌بخش جشن انقلاب مرکز پارچین اهدای کتاب و یادبود از طرف این کتابخانه و مجتمع فرهنگی پارچین به اعضای برگزیده در کارگاه‌ها و گرفتن عکس‌های یادگاری بود.

این مرکز فرهنگی هنری کانون استان همه‌روزه در ایام مبارک دهه فجر پذیرای دانش آموزان مقاطع دبستان و راهنمایی شهرستان پارچین و اعضای فعال کتابخانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =