کد خبر: 276889
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
بوی گل و سوسن و یاسمن آید

دوازدهم بهمن‌ماه و هم‌زمان با سالروز ورود پرشکوه امام خمینی (ره) اعضای مرکز فرهنگی هنری خواف استقبال از آن امام همام را به تصویر کشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در اولین روز از یوم‌الله دهه فجر مربیان مرکز خواف به تبیین شخصیت حضرت امام‌خمینی(ره) پرداختند و ضمن معرفی آن شخصیت بزرگ انقلابی، واقعه تاریخی ورود امام (ره) به ایران را بازگو کردند.

نصرت لقای‌رودی سرپرست مرکز فرهنگی هنری خواف در معرفی بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: ایشان در زندگی شخصی و اجتماعی خود به برنامه‌ریزی، نظم و انضباط بسیار تاکید داشتند. ساعات مشخصی از شبانه‌روز را به عبادت و مطالعه می‌گذراندند و همواره مردم را به عنوان اصلیترین سرمایههای نهضت اسلامی در نظر داشتند.

سرپرست مرکز خواف در ادامه به شوق و اشتیاق مردم و استقبال بی‌نظیر آنان از ورود امام به ایران اشاره کرد و گفت: استکبارستیزی، اعتماد به نفس و آزادگی سه ویژگی شخصیتی آن بزرگوار بود و همین عامل محبوبیت امام‌ خمینی(ره) بود.

در پایان این روز اعضای کودک و نوجوان مرکز با راهنمایی مربی هنری مرکز سعی کردند استقبال مردم از پیرجماران را به تصویر بکشند. ساخت کاردستی گل لاله با استفاده از کاغذ و تا و همچنین تزئین نقشه ایران بزرگ با قلب‌های قرمزو سبز که نماد رنگ‌های پرچم ایران است از دیگر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای این ایام بود.

سرپرست مرکز خواف اذعان کرد این فعالیت جهت آشنایی هر چه بیشتر اعضا با شخصیت بزرگ حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی انجام شد و بچه‌ها با دست‌های کوچک خود آن چه را درک کردند به تصویر کشیدند و ضمن ایجاد شور ملی در میان کودکان و نوجوانان پانل مزین به نقشه ایران را ترسیم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =