کد خبر: 276997
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
آغاز دهه فجر با ادای احترام به مقام والای شهدای  گمنام

برنامه‌های دهه فجر مرکز کلات با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرگرد شریف و نماینده ولی فقیه کلات در مزار شهدای گمنام آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی پنجشنبه ۱۲ بهمن ۹۶ و هم‌زمان با آغاز چهلمین بهار آزادی و همچنین خزان فاطمیه، اعضای مرکز کلات با حضور و همراهی فرمانده محترم ناحیه مقاومت سپاه کلات سرگرد شریف و نماینده ولی فقیه در مزار شهدای گمنام، یاد و نام شهدا و امام راحل را گرامی داشتند.

محبوب مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان کلات با اعلام این خبر گفت :در این برنامه سرگرد شریف فرمانده سپاه کلات ضمن عرض تبریک آغاز دهه فجر و تشکر از مربیان کانون کلات به جهت تلاش برای آشنایی بیشتر بچه‌ها با انقلاب و آرمان‌های انقلاب، ابتدا با طرح سوال از اعضا که شهید گمنام کیست؟ بیاناتشان را شروع نمودند.
فرمانده سپاه شهرستان در معرفی شهید گمنام گفت: او شهیدی است که نام و مشخصاتشان مشخص نیست و چه بسا مادران‌شان منتظرشان هستند تا یک نشانی از شهیدشان پیدا کنند تا جایی، بهانه‌ای برای درد دل با فرزند شهیدشان داشته باشند و امروز خوشحالم که اعضا کانون به نیابت از این مادران و خواهران در این مکان مقدس و در این روز گرامی حاضر و نام و یادشان را گرامی داشتند.

همچنین بیان کردند: من افتخار می‌کنم که خودم در زمان تحصیل عضو کانون بودم و بهترین خاطرات دوران کودک و نوجوانی من در کانون رقم خورده و از اعضای کانون می‌خواهم  قدر این امکانات و برنامه‌ها را بدانند و نهایت استفاده را از آن ببرند.

در پایان اعضا ضمن بوسه بر پرچم سرافراز ایران آن ‌را تقدیم شهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =