کد خبر: 277146
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه فجر

مرکز فرهنگی هنری درگز ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را در دهه مبارک فجر برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز فرهنگی هنری درگز در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه میزبان دانش‌آموزان طرح «کانون و مدرسه» بود.

سمانه کفاش مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: در روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه و به مناسبت سی‌و نهمین بهار انقلاب، بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در برنامه‌های شاد و متنوع کانون شرکت کردند.

کفاش در ادامه گفت: علاوه بر ایجاد روحیه شادی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان، تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی گنجانده شده بود.
بازدید از نمایشگاه کتاب، قصه‌گویی، اجرای نمایش و برگزاری جشنواره سالاد الویه از دیگر برنامه‌های این روز بود.

جشنواره کیک

مربی مسوول مرکز درگز به جشن دوم و جشنواره پخت کیک نیز اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس اختران، علامه و نرگس، در ششمین روز از دهه فجر در مرکز فرهنگی هنری درگز حاضر شدند و ضمن آشنایی با کتاب «خاطرات بچه‌های انقلاب» و قصه‌گویی «هر سه فریاد کشیدیم الله اکبر» از کتاب خاطرات بچه‌های انقلاب، با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون آشنا شدند.

در این روز حجه‌الاسلام ایروانی امام جمعه شهرستان به همراه فرماندار درگز در جمع دانش‌آموزان حاضر و خاطرات خود را از دوران پیروزی انقلاب بیان کردند و با طرح چند سوال، از دانش‌آموزان خواستند در رابطه با ارزش‌های انقلاب اسلامی و راهبردهای آن مطالعه کنند.

در جشنواره کیک که در این روز برگزار شده بود، ۸۰ نفر شرکت و پس از اعلام داوری به ۶ نفر از برترین‌ها هدایایی تقدیم شد.

اجرای سرود «ایران مهد ایمان» و دکلمه «امام مهربانی‌ها» از دیگر برنامه‌های اجرا شده در ششمین روز از دهه مبارک فجر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =