کد خبر: 277325
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
مردی از تبار خورشید

مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره۱ کانون سبزوار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با دهه مبارک فجر و با هدف آشنایی اعضا با ویژگی‌های شخصیتی و رفتار بنیانگذار انقلاب، ویژه‌برنامه «مردی از تبار خورشید» در مرکز فرهنگی هنری شماره۱ سبزوار برگزار شد.

نیره صرصرشاهی مربی مسوول مرکز شماره یک سبزوار با اعلام این خبر گفت :مردی با الگوگیری از جدّ بزرگوارش و با حمایت مردم، رهبری قیام علیه حکومت شاهنشاهی را برعهده گرفت و با شعار «ما می‌توانیم»، بعد از چند سال حکومت ظلم و ستم را سرنگون و تمام معادلات استکبار را به هم زد.

صرصرشاهی آشنا ساختن نسل امروز و تبیین ارزش‌های معنوی و مادی انقلاب برای کودکان و نوجوانان، را از جمله وظایف مربیان کانون دانست و با بیان گزیده‌ای از وصیت‌نامه امام خمینی (ره) برای کودکان و نوجوانان آنان را با وظایف خود در قبال انقلاب آشنا ساخت.

از جمله برنامه‌های انجام شده در این دهه می‌توان به اجرای سرودهای ملی و انقلابی، به همین مناسبت با اجرای سرود، مسابقه، نمایشگاه انقلاب، کارگاه نقاشی، سفالگری، ادبی، خوشنویسی با موضوع انقلاب و مردم برگزارشد.

مسوول مرکز شماره۱ سبزوار با اشاره به اینکه بازی عاملی جهت ایجاد دوستی و وسیله‌ای برای برقرار کردن ارتباط با دیگران است گفت: اگر بازی‌های مفید و سازماندهی‌شده با رعایت اصول و مقررات انجام شود، علاوه بر تخلیه روانی، تمرینی جهت کسب مهارت‌های اجتماعی و آموزش احترام به قوانین اجتماعی برای کودکان و نوجوانان است، به همین منظور جشنواره بازی‌های بومی و محلی با حضور مراکز سه‌گانه سبزوار به میزبانی مرکز فرهنگی هنری شماره۲ برگزار شد و اعضای کانون لحظات شادی را گذراندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =