کد خبر: 277749
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
بازدید 562
برنامه‌هایی در پیشواز بهار در مرکز محمدیه

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند برنامه متنوع به پیشواز بهار رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آستانه سال نو و فرارسیدن فصل بهار،مرکز فرهنگی و هنری محمدیه،با اجرای چند برنامه متنوع با همراهی اعضای خود به بهار طبیعت، خوش‌آمد گفت.

در تاریخ 17 اسفند مسابقه تخم مرغ های رنگی نوروز برای 41 عضو نوجوان دختر برگزار شد.

گرامی‌داشت سنت‌های ایرانی، ترویج نقش و طرح‌های ایرانی و کاربردی کردن آن و ایجاد فضایی با نشاط برای کودکان ونوجوانان از اهداف اجرای این برنامه بود.

در پایان با اهدای جایزه از اعضای برگزیده تقدیر شد.

مسابقه طراحی  پوشش اسلامی با نقوش ایرانی،برنامه دیگر این مرکز بود که با هدف همراه کردن فرایض اسلامی با هنر و تقویت نگاه دینی در اعضا برگزار شد.  

در مراسم جشن درخت‌کاری که در این مرکز برگزار شد، با همکاری اعضا،9 اصله نهال به نام مربیان و اعضای برگزیده در حیاط مرکز کاشته شد.

هم‌چنین در 19 اسفند جشن «نوبهارانه» با حضور 51 عضو این مرکز برگزار شد.تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود جمهوری اسلامی، نمایش نماهنگ فعالیت‌های سال 96 مرکز، اجرای چند مسابقه، معرفی برنامه های پیش بینی شده برای سال آینده توسط مربی مسوول مرکز، اهدای جایزه به برگزیدگان مسابقه‌های اخیر مرکز و قصه گویی از فعالیت های اجرا شده در این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =