کد خبر: 277857
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
«از شاخه دل کندم» رونمایی شد

در عصر شعر و داستان جوانه‌های مرکز فرهنگی هنری تربت‌حیدریه از کتابچه‌ی جوانه‌های ۲۱ با عنوان « از شاخه دل کَندم» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در ۲۱ اسفندماه سال ۹۶ بزرگ‌ترین جشن ادبی با عنوان «جشن جوانه‌ها» در کانون تربت‌حیدریه برگزار شد.

راحله فرستاده مربی مسوول مرکز هدف از برگزاری این جشن را ارتقاء سطح ادبی اعضا و آشنایی آنان با دیدگاه‌های ادبی اعلام کرد و گفت: عصر شعر و داستان جوانه‌ها برای گروه سنی «ج» و «د» برنامه‌ریزی شد و علی موسوی، اسدالله اسحاقی و جواد بلندی از اساتید انجمن‌های شعر و داستان شهرستان به بررسی اشعار اعضا پرداختند و محمدحسینی، احسان قدری، فاطمه امامی و مریم حافظی‌نیا از این انجمن به نقد آثار داستانی مشغول شدند و نکات مهمی در بهبود کیفیت آثار به اعضا یادآور شدند.

در جمع‌بندی پایانی مراسم و پس از خوانش آثار، آنچه مورد تشویق اساتید شهرستان در حوزه ادبی قرار گرفت، سلامت زبان به لحاظ بلاغی، انتخاب سوژه‌های مناسب، درستی وزن و قافیه و حضور رگه‌ای روایت در شعرهای کودک بود.

جلسه با نمایش کلیپی از نشست‌های ادبی پیشین و تجدید خاطرات برای میهمانان که روزگاری در جلسات کانون حضور داشتند ادامه یافت و با گفت‌وگوهای خودمانی اعضا و عکس یادگاری به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =