پایان سالی پر از هنر و شادی برای کارکنان کانون استان قزوین

در آستانه سال نو، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین پنجمین جشن عیدانه با عنوان اسفند دونه دونه و جشنواره هفت سین‌های نوروزی را با حضور همه کارکنان استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 24 اسفند96، کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضور در پنجمین جشن عیدانه با عنوان اسفند دونه دونه و جشنواره هفت سین‌های نوروزی به استقبال سال نو رفتند.

این مراسم در پنجمین سال برگزاری خود با حضور جمعی از کارکنان قدیمی کانون، شرکت 25 هفت سین از سراسر استان در بخش هفت سین، اجرای بازی‌های بومی و محلی و اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود جمهوری اسلامی، اجرای چند بخش نمایشی شاد، اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان نوجوان، نمایش نماهنگ خاطرات کانونی همکاران، نمایش سه اثر پویانمایی از اعضا و مربیان کانون، اجرای موسیقی نوروزی و دعای تحویل سال، معارفه دو همکار جدید و تقدیر از همکاران از بخش‌های مختلف این برنامه بود.

«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با قدردانی از تلاش یک ساله همکاران خود، نوروز را فرصتی برای نو شدن نگاه‌ها و به بار نشستن دوستی‌ها و هم‌دلی ها دانست.وی درادامه سالی سراسر به‌روزی و سربلندی برای کانون و همه اعضا، کارکنان و دوست‌داران کانون آرزو کرد.

در این مراسم، از برگزیدگان جشنواره هفت سین با اهدای جایزه و لوح تقدیر قدردانی شد.گفتنی است داوران این بخش، از مربیان هنرمند سابق کانون بودند که در بیانیه خود از دعوت برای حضور در این مراسم ابراز خرسندی و سپاس‌گزاری کردند.

در بخش تقدیر از همکاران هم چنین از فعالان نماز، برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی، شرکت کنندگان در فراخوان مقاله نویسی نماز قدردانی شد و فرزندان به سن تکلیف رسیده همکاران با اهدای جایزه موردتشویق قرار گرفتند.

بخش پایانی این مراسم به اجرای بازی‌های بومی و محلی همراه با موسیقی سنتی اختصاص داشت که شمار زیادی از همکاران و فرزندان آن‌ها در آن شرکت کردند.

گفتنی است در استقبال از این مراسم،آیین آراستگی و فضاسازی مجتمع کانون با گل و گلدان و نمادهای نوروزی انجام شده بود و در پایان این برنامه به همه همکاران بسته ای هدیه نوروزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =