زمینه‌ی توسعه پرورش نسلی خلاق و اهل اندیشه در شهرستان کردکوی فراهم می‌شود

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان کردکوی، یک قطعه زمین در بهترین نقطه از محوطه پارک بازی این شهرستان به جهت راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در این جلسه کشف، شکوفایی و جهت‌دهی استعدادها و اندیشه‌های ناب کودکان و نوجوانان را زمینه توسعه مهارت‌های فردی و اجتماعی دانست و از واگذاری این زمین به جهت راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان تنها نهاد فرهنگی‌تخصصی در حوزه کودک و نوجوان ابراز خرسندی نمود.

قدمنان اظهار امیدواری نمود که با راه‌اندازی کانون پرورش فکری به عنوان نهادی متخصص و کارآمد در زمینه پرورش و تربیت نسلی خلاق و اهل اندیشه تا حد زیادی از دغدغه‌های خانواده‌ها و نیز آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان کاهش می‌یابد.

هم‌چنین عبدالرحیم‌سیفی مدیرکل کانون گلستان با تبریک انتصاب و اهدای دست‌ساخته‌ی اعضای کانون به فرماندار جدید شهرستان کردکوی، ایجاد زمینه‌های رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۶ الی ۱۸ سال و شناسایی و شکوفایی استعداد و خلاقیت و ذوق هنری و ادبی آن‌ها را از جمله ماموریت‌های کانون برشمرد.

این زمین به مساحت ۳۵۰ متر در میدان مرکزی و محوطه پارک بازی این شهرستان واقع شده و عملیات احداث آن توسط اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس با اعتباری قریب به ۳ میلیارد ریال به زودی انجام خواهد شد.

گفتنی است کردکوی تنها شهرستانی است که فاقد مرکز فرهنگی‌هنری بوده و با احداث کانون، کودکان و نوجوانان این شهرستان به زودی از نعمت کتاب و سایر خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =