جشن پایانی طرح کانون‌مدرسه در مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان

در مراسم اختتامیه طرح کانون‌مدرسه از عوامل اجرایی و دانش‌آموزان مستعد در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این طرح مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون تلاش نمودند تا با استفاده از ابزارهای خلاقانه و برگزاری کارگاه‌های متنوع در کانون و مدرسه، یادگیری مطالب درسی را برای دانش‌آموزان قابل فهم و ماندگار نمایند و استعدادهای نهفته بچه‌ها را کشف و پرورش دهند.

طنین با شکوه شاهنامه در جشن طرح کانون‌مدرسه مرکز شماره یک گنبدکاووس

در جشن پایانی طرح کانون‌مدرسه که با مراسم گرامی‌داشت فردوسی بزرگ و اثر جاودانه اش " شاهنامه" و با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر، مدیران، معلمان و مسوولان آموزش و پرورش برگزار شد، آثار ماندگاری چون شاهنامه که نام ایرانی و شعر و ادب را زنده نگه داشته است برای دانش‌آموزان معرفی شد.

تجلیل از عوامل اجرایی، بازدید از نمایشگاه آثار اعضا در طرح، نقالی توسط اعضا، برگزاری مسابقه، خوانش متن ادبی " سلام بر کانون" و هم‌نوازی موسیقی دو عضو خواهر و برادر مرکز از ویژه‌برنامه‌های این روز بود.

هنرنمایی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون آزادشهر در مراسم پایانی طرح کانون‌مدرسه

جشن اختتامییه این طرح برای دانش‌آموزان آزادشهری در حالی برگزار شد که اعضای مرکز به اجرای هنرمندانه نقالی و نمایش پرداختند.

در پایان ضمن تجلیل از مدیران، معلمان و دانش‌آموزان حاضر در این طرح، کارگاه نقاشی گروهی برای حاضران برگزار شد.

هم‌زمان با جشن پایان سال مدرسه برگزار شد:

اختتامیه طرح کانون‌مدرسه در مرکز بندرگز

تعداد ۶۰ نفر از دانش‌آموزان با هم‌راهی معلمان و خانواده‌ها در مراسم اختتامیه طرح کانون‌مدرسه شرکت نموده و از دست‌ساخته‌های بچه‌ها دیدن کردند.

در این مراسم بخشی از فعالیت‌های انجام شده طی این دوره برای خانواده‌ها تشریح شد و دانش‌آموزان به اجرای سرود گروهی پرداختند.

اعضا عهده‌دار برگزاری جشن اختتامیه طرح کانون‌مدرسه در مرکز فرهنگی‌هنری کلاله

اختتامیه طرح کانون‌مدرسه در مرکز فرهنگی‌هنری کلاله با همراهی بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز برگزار شد.

در این برنامه که با هدایت‌گری مربیان مرکز، مسوولیت اجرای برنامه‌ها را بر عهده‌ی اعضای کودک و نوجوان بود، مشاعره و مسابقه‌ای مهیج برای علاقه‌مندان به اجرا درآمد.

گفتنی است با داوری صورت گرفته توسط مسوولان حاضر در این برنامه، اعضای برگزیده مشاعره به مرحله استانی به میزبانی شهرستان گنبدکاووس راه یافتند.

کانون پرورش فکری دلند میزبان دانش‌آموزان و معلمان در مراسم اختتامیه طرح کانون‌مدرسه

در این مراسم مربیان مرکز برنامه‌هایی از قبیل: سرود، نمایش، لالایی توسط اعضا و مسابقات مختلف  اجرا نمودند.

هم‌چنین یکی از اعضای ارشد مرکز، قصه‌ی «آش سنگ» را برای دانش‌آموزان روایت کرد.

برگزاری کارگاه تمبرسازی با موضوع رضوی و اهدای جوایز و تجلیل از مدیران و معلمانی که در این طرح هم‌راهی موثری با کانون داشتند از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

آیین اختتامیه طرح کانون‌مدرسه در مرکز مینودشت

در مراسمی که با حضور تمامی دانش‌آموزان و مدیران و معلمان مدارس طرح برگزار شد، علیرضا کرامتلو رئیس آموزش و پرورش شهرستان مینودشت از کلیه عوامل اجرایی کانون و مدارس به منظور ایجاد رضایت‌مندی و شور و اشتیاق در دانش‌آموزان تجلیل و قدردانی نمود.

اجرای زیبای حاملان قرآن دختران دبستان شاهد، پخش کلیپی از فعالیت‌های انجام شده در طرح کانون‌مدرسه، برگزاری مسابقات مهیج و سرودخوانی اعضای دختر با موضوع معلم از برنامه‌های ویژه این مراسم بود.

درپایان از سوی رئیس آموزش و پرورش از تمامی پرسنل اجرایی از جمله مربیان کانون، معلمان و مدیران مدارس با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یابود تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =