کد خبر: 279608
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
بازدید 1290
"عسل عسلی" به اعضای جدید خوش‌آمد گفت

مربیان مرکز شماره ۲۹ کانون استان تهران هم‌زمان با آغاز فعالیت‌های تابستانه، با عروسک عسل عسلی به استقبال اعضای جدید رفته و با اجرای آیتم‌های نمایشی، فعالیت‌های تابستانه را به بچه‌ها معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مربیان مرکز شماره ۲۹ کانون استان، آغاز فعالیت‌های تابستانۀ خود را با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای با عنوان " سبز و بالنده" جشن گرفت.

در این جشن که باهدف آشنایی اعضای جدید با فعالیت‌های کانون برگزار شد۹۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان حضور داشتند و برنامه‌های متنوعی توسط اعضای فعال و باسابقه و مربیان به اجرا درآمد. 

تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط مهدی نقدی عضو کودک، اجرای قصه‌گویی از داستان" دلم یک دوست می‌خواهد " توسط رویا بهادری و اجرای آیتم‌های عروسکی شاد و طنز با موضوع فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرکز توسط آذر آزادی مربی مسئول، رویا بهادری مربی نقاشی و همچنین حدیثه فراهانی، هلن مرتضایی، کوثر سیاری و  آرین وحیدی اعضای نوجوان، از برنامه‌های اجراشده در این جشن بود.

عروسک "عسل عسلی" در این برنامه به‌عنوان یک عضو تازه‌وارد، به زبان کودکانه و طنز در رابطه با کتاب خواندن و فعالیت در کانون از مربیان سؤال‌هایی می‌پرسید و با شیطنت و بازیگوشی در جمع میهمانان قرار می‌گرفت و کودکان را با خود همراه می‌کرد. این عروسک تا پایان جشن همراه بچه‌ها بود و آنان را با فضای کتابخانه آشنا می‌کرد.

در ادامه مربی مسئول این مرکز فرهنگی هنری ضمن خوش‌آمد گویی به اعضای جدید، به معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانه و کارگاه‌های فرهنگی هنری پرداخت و از بچه‌ها خواست تا با همراهی و همدلی و دوستی، تابستانی شاد و پرانرژی را آغاز کنند.

همچنین مسابقه بادبادک‌ها برای اعضای پسر و مسابقه دومیدانی برای اعضای دختر در محوطه بیرونی مرکز برگزار شد و برندگان مورد تشویق قرار گرفتند.

پایان‌بخش این جشن شاد، تقدیر از یحیی مزینانی و رامش رحیمی همکاران سابق این کتابخانه و پذیرایی و گرفتن عکس‌های یادگاری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =