باید مهارت نه گفتن در کودکان و نوجوانان تقویت شود

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس خواستار همکاری بیش از پیش کانون با سازمان زندان ها شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، صبح روز چهارشنبه 7 تیرماه سال جاری، مسئولین زندان های استان فارس با حضور در دفتر زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس از فعالیت های کانون در مرکز اصلاح و تربیت تقدیر کردند و با اشاره به نیاز مخاطبین حاضر در مرکز اصلاح و تربیت خواستار همکاری های بیش از پیش کانون با سازمان زندان ها شدند.

بر اساس این گزارش، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با سازمان زندان ها به    فعالیت های اجرایی کانون اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کانون با روش های غیر مستقیم آموزشی سعی دارد تا مهارت های زندگی را به مخاطب خود بیاموزد تلاش می کند تا شهروند خوب بودن، مهارت نه گفتن، روش حل مسئله، اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی با محتوای مورد نیاز کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز اصلاح و تربیت را نیز به این گروه بیاموزد.

افتخاری همچنین با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده در کانون و وجود نیروهای متخصص گفت: کانون پرورش فکری با کمبود نیروی انسانی مواجه است و شاید نتواند در حد انتظار سازمان زندان ها نیروهای متخصص خود را به این سازمان اعزام کند اما      می توان با آموزش کارکنان سازمان زندان ها توسط مربیان آموزش دیده کانون راه را هموار کرد. وی همچنین در زمینه تأمین فیلم و حضور سینما کانون در زندان ها، ارسال کتاب، اجرای تئاتر و موسیقی، قول مساعدت داد.

مصطفی کیشانی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کشور نیز از نگاه دلسوزانه همراه با حس مسئولیت مدیر کل کانون فارس تقدیر کرد و گفت: همه اعضای جامعه به نوعی در مقابل این کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز اصلاح و تربیت مسئولند و باید تلاش شود با همکاری و هم افزایی آن ها را به سوی زندگی سعادتمندانه و چرخه زندگی سالم هدایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =