نشست مدیران کل کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل

در آستانه‌ی برگزاری هشتمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، نشست مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این نشست هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل از آمادگی کانون در برگزاری هشتمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی خبر داد و گفت: جشنواره رضوی یکی از طرح‌های فرهنگی کشور است که تعامل دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص فرهنگی سبب رشد و بالا رفتن حضور کودکان و نوجوانان می‌شود.

جمادیه تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی علاوه بر ترویج فرهنگ و مفاهیم رضوی، موجب ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان و افزایش آگاهی افراد در جامعه می‌شود.

رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز خاطرنشان کرد: باید کتاب‌خوانی و مطالعه را از همان نهاد خانواده آغاز کنیم تا والدین با خواندن کتاب فرزندان خود را نیز ترغیب و تشویق به این امر کنند.

وی بیان کرد: باهدف معرفی و شناساندن سیره ناب حضرت امام رضا(ع) و خواهر گران‌سنگش حضرت معصومه (س) جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با در نظر گرفتن ۷ عنوان کتاب برای رده سنی کودک تا بزرگ‌سال برگزار می‌شود.

شایان‌ذکر است، هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور هم‌زمان با دهه کرامت برگزار می‌شود و به برگزیدگان علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی نیز اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =