کد خبر: 280087
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
عروسک ساریگل هم روز دختر را تبریک گفت

مربیان مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری اسفراین هم‌زمان با آغاز دهه کرامت ، با عروسک ساریگل به مهمانی اعضاء کتابخانه سیار روستائی اسفراین رفتند.

به  گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی ،مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲  اسفراین و کتابخانه سیار روستایی به مناسبت آغاز دهه کرامت و همچنین سالروز ولادت حضرت معصومه (س) با برگزاری ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان " با ما لبخند بزن ساریگل" روز دختر را جشن گرفتند.

«صدیقه محمد آبادی» مربی مسوول این مرکز با بیان این خبر گفت: این جشن باهدف گرامی داشت اولین روز از دهه کرامت و روز دختر برگزار شد و بیش از ۷۰  نفر از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه سیار روستایی اسفراین (روستای فرطان) در مسجد جامع این روستا  گرد هم آمدند  و برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت قرآن توسط عضو کتابخانه ،اجرای دکلمه ،سرود ،مسابقه،طنز، تقلید صدا و ...که توسط اعضای فعال و مربیان به اجرا درآمد.

«محمد آبادی» ضمن تبریک و شادباش به دختران حاضر در این جشن و آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای همه گفت: امید است که همه ما ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه (س) را الگوی  زندگی خود قرار دهیم .

گفتنی است ، عروسک "ساریگل " در این برنامه به‌عنوان مهمان ویژه در جمع اعضا قرار گرفت وبه اعضای دخترحاضر در برنامه کارت پستال هایی به رسم یادبود اهدا کردند.

در پایان این برنامه «علیرضا حکم آبادی» عضو برگزیده و برتر کتابخوان کتابخانه سیار روستایی  و همچنین «محمد امین روشنی» به خاطر کسب مقام سومی مسابقات کشتی فرنگی کشور، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =