استقبال اعضای کانون پرورش فکری از معاون رئیس‌جمهور در روز اردبیل

هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) و گرامی داشت هفته استان اردبیل علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در سفر به استان اردبیل مورد استقبال گرم اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این مراسم که در محوطه‌ی بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی و با حضور استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهر اردبیل برگزار شد، اعضای کانون پرورش فکری در حوزه قصه‌گویی، شعر و موسیقی برنامه‌های خود را اجرا کردند که با تشویق شرکت‌کنندگان همراه بود.

در این مراسم اعضای کانون اردبیل به اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی هنری پرداخته و آثار تاریخی استان در قالب چاپ نشان سلاطین صفوی روی پارچه‌ی، قصه‌گویی با معرفی عروسک‌های محلی آیدین و اولدوز برای میهمانان اجرا شد.

همچنین، در حاشیه‌ی این مراسم با اهداء شال‌های کارشده به مسئولان و میهمانان در بقچه به اهمیت عدم استفاده از کیف‌دستی‌های پلاستیکی تأکید شد.

گفتنی است، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای انجام یک سفر 2 روزه چهارشنبه وارد اردبیل شد و مورد استقبال گرم اهالی فرهنگ دوست و دارالارشاد اردبیل قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =