فعالیت های عمومی کانون ایلام به ایستگاه نهم رسید

نهمین ایستگاه سه شنبه ها در پارک کودک ایلام در راستای پرباری اوقات فراغت بچه های ایلامی از طرف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به اجرا درآمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، در راستای پرباری اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایلامی ،نهمین ایستگاه سه شنبه ها با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در پارک کودک با معرفی فعالیت های مراکز فرهنگی کانون و باکارگاههای تخصصی نقاشی ، کارگاه ساخت ماسک ، کاردستی ، سفال ، و ویژه برنامه اختصاصی پویش گرم کتاب برگزار شد  .

 ایستگاه سه شنبه ها هر هفته در پارک کودک ایلام از ساعت 17 تا 19 عصر برای بچه ها و خانواده های مشتاق ایلامی، فعالیت های مختلف فرهنگی ،ادبی و هنری را مانند نقاشی ، قصه گویی ، نمایش عروسکی ، نمایش طنز ، معرفی کتاب ، کاردستی  و دهها فعالیت ویژه اوقات فراغت را در سه ماهه تابستان به اجرا می گذارد .در این ایستگاه فرهنگی ، هنری هرهفته یکی از مراکز کانون فعالیت های خودش را در فضای باز به اجرا می گذارد و خانواده ها از نزدیک شاهد فعالیت های مربیان کانون خواهند بود .

در نهمین برنامه این ایستگاه بچه های ایلامی کارگاههای سفال و کاردستی و ماسک سازی را نیز به عنوان یک کارگاه تازه تر تجربه کردند.

در بخشی از این ایستگاه فعالیت ویژه پویش گرم کتاب نیز به اجرا در آمد که مربیان کانون در آن ضمن اهدای کتاب های کودک ونوجوان به خانواده ها و بچه ها، بزرگتر ها را به تهیه کتاب برای بچه هایشان تشویق می کردند.

پویش گرم کتاب حرکتی سراسری است ازطرف کانون کشور که کانون استان ایلام نیز هم زمان با با سراسر کشور با آن همراه شده است.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با 22 مرکز فرهنگی هنری در سراسر استان ایلام فعالیت های فرهنگی ، ادبی ، هنری ، علمی و دینی را به صورت  ثابت و سیار و پستی برای بچه های ایلامی برگزار میکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =