برنامه‌های فرهنگی مسیر درست زندگی را به کودکان نشان می‌دهد

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همدان گفت: انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی می‌تواند نقش به‌سزایی در انتخاب مسیر درست زندگی بچه‌ها ایفا کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیرحسین آزادی‌وفا در نشست با کارکنان کانون استان همدان بر نقش تاثیرگذار کانون در آینده مسیر زندگی کودکان و نوجوانان و بر لزوم برنامه‌ریزی درست و نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در سفر خود به استان همدان همچنین پای صحبت‌های کارکنان و مربیان کانون این استان نشست و به پرسش‌ها و برخی دغدغه‌های آن‌ها در زمینه‌ی اداری، مالی و... پاسخ گفت.

 در این نشست ابتدا سیدمحمدرضا جوادی مدیرکل کانون استان همدان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده عرضه کرد و افزود تربیت نیروی انسانی، نظم در مسایل اداری و مالی، عمرانی و استفاده از خرد جمعی در حوزه‌های مختلف کاری از اولویت کاری این مجموعه است.

 در ادامه سیدحسین رضوی‌نیا معاون اداری مالی کانون استان همدان نیز دریافت اسناد مالکیت ساختمان‌ها، تجهیز و تعمیر مراکز، نصب دوربین مدار بسته، به‌روزرسانی ناوگان سیار روستایی، راه‌اندازی میز خدمت و پیگیری مطالبات سازمانی را از جمله برنامه‌های این معاونت نام برد.

وی هم‌چنین گزارشی از صندوق قرض الحسنه کانون، تسهیلات پرداختی و اعطای مساعده‌های مالی به کارکنان در طول چهار سال گذشته عرضه کرد.

زهرا رضوی ملایری معاون فرهنگی کانون استان همدان نیز در این نشست به بیان گزارشی از روند فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در چهار سال اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌های «پرچین دوستی»، «کوچه خاطرات»، «جشنواره انیمیشن»، «تجلیل از نویسندگان» و... علاوه بر سایر فعالیت‌ها از جمله برنامه‌های مهم کانون در استان همدان است.

وی برگزیده شدن کانون استان در ارزیابی‌های صورت گرفته از جمله دهه فجر، صیانت از حقوق شهروندی، اوقات فراغت و ارزیابی عملکرد دستگاهی را از جمله  موفقیت‌های سازمانی نام برد.

دیدار و گفت‌وگو با مربیان مراکز شماره یک و سه همدان و مرکز شهرستان بهار بخش دیگری از برنامه‌ی سفر معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به استان همدان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =