کانون گلستان با فیلم‌های «بهزاد» و «ماجرای کتاب‌ها» نامزد دریافت جایزه شد

فیلم‌های«بهزاد» و «ماجرای کتاب‌ها» از کانون پرورش فکری گلستان به عنوان نامزد دریافت جایزه جشنواره دوسالانه فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، هیات داوران این جشنواره پس از بازبینی و بررسی بیش از ۶۲۰ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره ۵۰ فیلم را به عنوان نامزدهای حضور در المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان و دریافت جایزه این رویداد هنری معرفی کردند.

بر همین اساس فیلم‌های «بهزاد» و «ماجرای کتاب‌ها» با نقش‌آفرینی بهزاد بای، محمدرضا بای، حبیبه صادقلو، روح‌انگیز ایزدی و نیز هدایت‌گری مائده بای و افروز عطایی‌قرنجیک مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون رامیان و گمیشان در بخش فیلم‌های زنده نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

گفتنی است: آثار بخش فیلم کوتاه و مستند این جشنواره را محمدرضا کریمی صارمی، غلام‌رضا حیدرنژاد و لیلا میرهادی و بخش پویانمایی را محمدرضا کریمی صارمی، هدی اثنی‌عشری و مهدی خرمیان داوری کردند.

داوری نهایی هشتمین دو سالانه قاصدک فیلم کودک برای کودک طی روزهای ۲۲ و۲۳ مرداد ۱۳۹۷ در اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شد.

قرار است از برگزیدگان جشنواره در نیمه اول شهریور هم‌زمان با دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تجلیل شود و اعضای خالق آثار نامزد دریافت جایزه به عنوان اعضای انجمن فیلم سازان نوجوان کانون به رسمیت شناخته ‌شوند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =