چند قدم تا رقابت گروه‌های نمایشی مراکز کانون تهران

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان تهران، از ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور گروه‌های شرکت‌کننده مراکز کانون استان، به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان از حضور سی و چهار اثر نمایشی مراکز که از روز یازدهم شهریور ماه ۱۳۹۷ در این جشنواره با هم به رقابت خواهند پرداخت، خبر داد.

وی ضمن اعلام رقابت گروه‌های نمایشی در دو بخش اصلی و جنبی بیان داشت: این آثار در بخش‌های عروسکی و جنبی همچون رادیو تئاتر، نمایشنامه‌خوانی، نمایش صحنه‌ای و ... تا سیزدهم شهریورماه اجرا خواهند داشت.

بنا بر این گزارش، عذرا امامی کارشناس هنرهای نمایشی کانون استان ضمن برشمردن اهداف برگزاری این رویداد گفت: با توجه به اینکه هنرهای نمایشی مجموعه‌ای از هنرهای مختلف و محل پیوند مهارت‌هایی است که اعضا در مراکز می‌آموزند، این جشنواره فرصت بسیار خوبی است که اعضا بتوانند در قالب یک کار گروهی، ضمن به نمایش گذاشتن آموخته‌های خود، به تمرین عملی مهارت‌های زندگی، همدلی و همراهی نیز بپردازند.

امامی همچنین تصریح کرد: نمایشگر تئاتر عروسکی قصد دارد مفهوم و پیامی را به مخاطب خود انتقال بدهد که این رویداد، فرصت خوبی فراهم می‌کند تا اعضا بتوانند به‌واسطه این هنر جامع، مفاهیم موردنظر خود را به بیننده منتقل کنند.

گفتنی است، داوری این دوره از جشنواره را «عذرا امامی، حسن فرضی‌پور و ساغر لطفی‌نژاد» بر عهده خواهند داشت.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان روز سه‌شنبه ۱۳شهریورماه ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با اعلام گروه های برگزیده برگزار می‌شود. همچنین در این مراسم  که در سالن غدیر مجموعه آفرینش های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد، از برگزیدگان سه رشته هنری سفال ، خوشنویسی و نقاشی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =