کد خبر: 281026
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
بازدید 484
آغاز اردوی استانی اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

اردوی استانی اعضای نوجوان پسر مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در اردوگاه ایثار شهر همدان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 4 شهریور 1397 اردوی فرهنگی-گردشگری اعضای برگزیده مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با حضور 41 عضو نوجوان پسر در اردوگاه ایثار همدان آغاز شد.

این اردو که با عنوان«بازی برای زندگی» و با محوریت برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی استان و با رویکرد شعار سال کانون (خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد) برگزار شده است، شامل اجرای چند کارگاه، بازدید، گردشگری و برنامه‌های متنوع دیگر است.

در نخستین روز این اردو، اعضا پس از اجرای مراسم استقبال و صرف ناهار، در یک کارگاه ادبی ، در آغاز با مفهوم طنز و کاربردهای آن در ادبیات و نقد آشنا شدند و در ادامه در چند گروه به نوشتن متن طنز و اجرای آن پرداختند. با داوری کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین در پایان برنامه، دو گروه به عنوان برگزیده معرفی شدند.در ادامه اعضا به مناسبت برگزاری کنگره 3000 شهید در استان قزوین در سال جاری، از باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان بازدید کردند. حضور در بوستان عباس‌آباد شهر همدان و اجرای موسیقی سنتی توسط اعضا، آخرین برنامه روز اول این اردو بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =