ویژه برنامه‌های مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت هفته دولت، روز قزوین و عید سعید غدیر خم، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، چندین ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در روزهای اخیر چندین ویژه برنامه مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شده است.

در مرکز فرهنگی و هنری آوج در استقبال از عید سعید غدیر خم، شمار ۱۵ عضو کودک دختر، سرودی را در کانون مصطفی خمینی این شهرستان اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو،به مناسبت هفته دولت،۲۰ عضو کودک و نوجوان دختر خود را به اردویی یک‌روزه برد.در این اردو،اعضا با حضور در بوستان بانوان آبیک، چندین فعالیت فرهنگی و ادبی اجرا کردند.بازی‌های بومی و محلی، معرفی شهدای هفته دولت، معرفی وقایع و ایام(عید غدیر خم)، معرفی شخصیت شهید رجایی ،کارگاه ادبی با موضوع عیدغدیر خم و قدردانی از اعضای برگزیده از برنامه‌های این اردو بود.

مرکز فرهنگی و هنری الوند، به مناسبت هفته دولت، یک جشنواره بازی ‌های محلی برای اعضای دختر و جمعی از مادران و مادربزرگ‌های آن‌ها برگزار کرد.این برنامه که با همکاری هیات ورزش‌های بومی شهرستان البرز اجرا شد، «۳۰ دقیقه نشاط و شادی» نام داشت.

مسابقه (شمع،گل،پروانه)، قانیه و چوب کشی از جمله بازی‌هایی بود که در این برنامه اجرا شد و در پایان دو عضو از مرکز به همراه مادران‌شان به مرحله استانی راه پیدا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع به مناسبت هفته دولت و روز قزوین،چند ویژه برنامه اجرا کرد.برپایی نمایشگاه نقاشی اعضا با عنوان(خانواده و شهر من)، برگزاری مسابقه رباتیک، معرفی شخصیت شهید رجایی و شهید باهنر، جشنواره بازی‌های دخترانه با محوریت خاله بازی و رویکرد معرفی آداب و رسوم قزوین به اعضا، از جمله برنامه‌های این مرکز بود که بیش از ۱۲۰ عضو دختر و پسر در آن‌ها شرکت کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شریفیه در استقبال از عید سعید غدیر خم جشن«تا همیشه غدیر» را برگزار کرد.این برنامه با همکاری بسیج حوزه حضرت معصومه (س) و با حضور بیش از ۱۵۰ عضو و شماری از خانواده‌های آنها برگزار شد.

قصه گویی نور ولایت، شعرخوانی، سرود، دکلمه ، پخش نماهنگ غدیر، مولودی خوانی و مسابقه از برنامه‌های این جشن بود.همچنین کارشناس مذهبی بسیج در مورد اهمیت عید غدیر و زندگی در سایه ولایت برای مهمانان سخنرانی کرد، در پایان به همه مهمانان سادات هدایایی تقدیم شد.

هم چنین مربی کتابخانه سیارشهری قزوین به مناسبت هفته دولت با یک اردوی جهادی همکاری کرد. در این برنامه، مربی کانون با حضور در روستای خسرود (از توابع الموت غربی) برای دانش‌آموزان برنامه های فرهنگی وهنری مانند قصه گویی و کارگاه کاردستی اجرا کرد و در پایان تعدادی از محصولات کانون را به آنها اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =