کد خبر: 281150
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
بازدید 612
اختتامیه اردوی استانی اعضای دختر مراکز کانون استان اردبیل

مراسم اختتامیه اردوی اعضای دختر منتخب مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در اردوگاه حضرت امام خمینی(ره) شهرستان نیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این مراسم هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اجراشده، گفت: امسال اردوی استانی با عنوان« خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» برگزار شد و حفاظت از منابع طبیعی و آشنایی با مهارت‌ها و شیوه‌های زندگی ازجمله اهداف مهم این اردو بود.

وی درعین‌حال افزود: در طول برگزاری این اردو تلاش کردیم با برپایی کارگاه‌های تخصصی و اجرای فعالیت‌های اسلامی، نوجوانان را بااهمیت این موضوعات و زندگی در شرایط سخت آشنا کنیم.

همچنین در این مراسم، علیرضا علیپور فرماندار نیر بابیان خاطره‌ای از اردو و اینکه نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی تربیتی بالأخص اردو، زمینه پرورش و آماده‌سازی آن‌ها را جهت حضور در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی فراهم می‌سازد.

علیپور با تأکید بر تعامل سازنده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، می‌توان نتیجه مطلوبی از اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی در استان گرفت.

اجرای سرود، شعرخوانی، جُنگ شبانه، بازی‌های بومی و محلی، پاک‌سازی محوطه‌ی اردوگاه، آموزش کمک‌های اولیه، پیاده‌روی، بازدید از غار تاریخی روستای گلستان و برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی با عنوان: کلاژ با برگ و چوب، قاب‌سازی و نوشتن خلاق از ویژه‌برنامه‌های این اردو بود که در مراسم اختتامیه از گروه‌های برگزیده در بخش‌های منظم‌ترین، پرتلاش‌ترین، صبورترین، مهربان‌ترین، باحجاب‌ترین، همدل‌ترین و دوستدار طبیعت با اهدای لوح سپاس و هدایای ویژه تقدیر به عمل آمد.

لازم به توضیح است، نماز جماعت با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام لطیف صالحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر با موضوع عید غدیر خم برپا شد و شرکت‌کنندگانِ در این مراسم معنوی از فیوضات نماز جماعت بهره‌مند شدند.   

گفتنی است، اردوگاه حضرت امام خمینی(ره) شهرستان نیر، روزهای ۴ الی ۶ شهریور ۱۳۹۷میزبان۴۰ دختر نوجوان عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان بود.

لطفاً، گزارش تصویری اردو را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =