مریم اسلامی، نویسنده و مربی اسبق کانون، میهمان مرکز ۲۵ تهران شد

مریم اسلامی شاعر و نویسنده کودک ونوجوان در ویژه برنامه ادبی«یک عصر، یک دوست» در جمع اعضای مرکز شماره ۲۵ کانون تهران حضور پیدا کرد و در نشستی صمیمانه با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مریم اسلامی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، در این برنامۀ ادبی ، ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره در جمع اعضای علاقه‌مند به کتاب و ادبیات، به‌مرور خاطراتی از دوران حضورش در کانون به‌عنوان مربی پرداخت و از تجربه‌های خود در سرودن شعر و نگارش داستان و مباحثی پیرامون هنر نویسندگی، نکاتی را با اعضای علاقه‌مند درمیان گذاشت.

بنابراین گزارش، در بخش دیگری از این نشست اعضای کارگاه ادبی مرکز ۲۵ آثار ادبی خود را قرائت کردند و میهمان برنامه به‌نقد دست‌نوشته‌های اعضا پرداخت.

برگزاری کارگاه نقد و بررسی کتاب «نامه‌ات همین‌الان رسید» و پرسش و پاسخ در رابطه با محتوای این کتاب از دیگر قسمت‌های نشست «یک عصر-یک دوست» بود.

در پایان، اعضای کارگاه موسیقی این مرکز فرهنگی هنری به اجرای قطعات موسیقی پرداختند و با میهمان برنامه عکس یادگاری گرفتند.

گفتنی است مریم اسلامی نویسنده و شاعر کودک  و نوجوان، یک‌صد عنوان اثر در کارنامه  ادبی خود دارد که از این تعداد، عناوینی مانند « دامادی آقا کلاغه، سنجاب کم‌حواس، نامه‌ات همین‌الان رسید، خداحافظی در خیابان پاییز، صدای بال لک‌لک‌ها»  توسط انتشارات کانون به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =