چراغ بیست و یکمین جشنواره قصه گویی در خراسان شمالی روشن می شود

بیست و یکمین جشنواره قصه گویی در خراسان شمالی از ۱۴ شهریورماه روشن می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، جشن قصه گویی در مراکز و کتابخانه های استان از ۱۴ شهریور آغاز می شود و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

نرگس برهمند کارشناس مسوول فرهنگی،هنری و ادبی استان در این باره عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مراکز فرهنگی و هنری استان ثبت نام اولیه قصه گویان متقاضی را انجام داده اند و بعد از گزینش، افراد منتخب برای شرکت در رقابت به جشن قصه گویی مراکز دعوت به‌عمل می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه هدف جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی است، خاطر نشان کرد: مراکز و کتابخانه های استان علاوه بر برگزاری جشن قصه گویی، ضبط قصه های ۹۰ ثانیه ای را هم در دستور کار دارند و تا کنون قصه های زیادی را آماده انتشار نموده اند.

به گفته وی بر اساس فراخوان اعلام شده  تمامی علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی از جمله قصه‌گویان زن و مرد بالای ۱۸ سال، دختر و پسر۱۴ تا ۱۸ سال، پدربزرگ و مادربزگ‌ها می توانند شرکت کنند و در نهایت برگزیدگان استانی به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

دبیر بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش استانی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مراکز کانون پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان در سال جاری به نسبت سال گذشته افزایش یابد.

 گفتنی است علاقه‌مندان به قصه‌گویی می توانند تا تاریخ ۲۵ شهریور در سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  ثبت‌نام به‌عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =