کد خبر: 281380
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
بازدید 732
جشن تولد خانم شاعر در کانون ۳ تهران برگزار شد

«کبرا بابایی» نویسنده و شاعر کودک و نوجوان در سالروز تولدش، میهمان اعضای مرکز شماره ۳ کانون استان تهران بود و در نشستی صمیمی با اعضا به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، «کبرا بابایی» نویسنده و شاعر کودک و نوجوان، در روزهای پایانی فصل تابستان ۱۳۹۷ با حضور در جمع اعضای مرکز شماره ۳ با اعضای علاقه‌مند به نگارش شعر و داستان به گفتگو پرداخت و درباره فعالیت ادبی با آن‌ها سخن گفت.

بنابراین گزارش، در این نشست صمیمانه که هم‌زمان با روز تولد کبرا بابایی برگزار شد،۷۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان حضور داشتند که در بخشی از برنامه، میهمان خود را با خواندن شعر دسته‌جمعی «تولد» غافلگیر کردند.

در ادامه کیک تولد این عضو پیشین کانون تهران، با همراهی اعضا بریده شد و ساعاتی خوش را باهم سپری کردند.

پاسخ به پرسش‌های اعضا در رابطه با نگارش شعر، خاطره گویی از روزهای حضورش در کانون در دوران کودکی، و گرفتن عکس یادگاری از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه بود.

گفتنی است کبرا بابایی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان و کارشناس فرهنگی کانون استان،  تاکنون ۶ عنوان کتاب با عناوین «ستاره‌ات گم شد، من آدمی آهنی شدم، لباس غول گم شد، گاو سفید گاو سیاه، شهری که راه افتاد، من مترسکم» را در کارنامه ادبی خود دارد.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون استان تهران، واقع در منطقه ۱۱ خیابان کارگر شمالی، خیابان کمالی، نبش خیابان کاشان به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمات فرهنگی هنری ارایه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =