کد خبر: 281633
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
بازدید 915
کارشناس سابق کانون تهران به‌سوی معبود شتافت

«ایران امیدی» کارشناس مسئول سابق واحد ادبی کانون استان تهران در ۲۸ شهریور مصادف با تاسوعای حسینی با دنیا وداع کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان تهران، «ایران امیدی» در سال ۱۳۶۹به‌عنوان مربی فرهنگی وارد کانون شد. وی پس از مدتی در پست کارشناس و کارشناس مسئول ادبی تهران به خدمت خود ادامه داد و سال ۱۳۹۲ با همین پست بازنشسته شد.

او دوران کودکی خود را به‌عنوان عضو در مرکز فرهنگی هنری شهرکرد گذراند، که همین امر باعث دل‌بستگی‌اش به کانون و انتخاب شغل مربی‌گری در کتابخانه‌های کانون بود.

مرحوم امیدی در رابطه با روزهای بودن در کتابخانه‌های کانون و کار با بچه‌ها عقیده داشت؛ کار برای بچه‌ها همه‌اش امیدواری است.

داشتن انگیزه قوی برای انجام کار، صداقت، مهربانی و مشورت با همکاران برای رفع موانع کاری ازجمله خصوصیات این بانوی گران‌قدر بود.

وی پس از گذراندن دوران سخت بیماری در ۲۷ شهریور دعوت حق را لبیک گفته و مصادف با تاسوعای حسینی در زادگاهش در شهرکرد به خاک سپرده شد.

گفتنی است مجلس یادبود مرحومه «ایران امیدی» روز جمعه ۶ مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵/۳۰ الی ۱۷:۳۰  واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه قصر، نرسیده به پل سیدخندان، روبروی پارک اندیشه، ورودی شماره ۱۱، باشگاه پیام برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =