کد خبر: 281642
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
درگذشت ایران امیدی مربی پیش‌کسوت کانون پرورش فکری

«ایران امیدی» عضو، مربی و کارشناس پیش‌کسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران دار فانی را وداع گفت و در ‌روز تاسوعای حسینی به خاک سپرده شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیدی در سال ۱۳۶۹ به‌عنوان مربی فرهنگی وارد کانون شد.

وی هم‌چنین در ادامه با عنوان کارشناس و کارشناس مسئول ادبی کانون استان تهران فعالیت کرد تا سال ۱۳۹۲ که به درجه بازنشستگی نایل شد.

امیدی دوران کودکی خود را به‌عنوان عضو در مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهرکرد گذراند، که همین امر باعث دل‌بستگی‌اش به کانون و انتخاب شغل مربی‌گری در کتاب‌خانه‌های کانون بود.

انگیزه قوی برای انجام کار، صداقت، مهربانی و مشورت برای رفع مشکلات ازجمله ویژگی‌های این مربی و کارشناس ارزشمند کانون بود.

وی در نهایت روز ۲۷ شهریور 1397 پس از گذراندن دوران سخت بیماری دعوت حق را لبیک گفت و مصادف با تاسوعای حسینی در زادگاهش شهرکرد به خاک سپرده شد.

همکاران این کارشناس باسابقه کانون روز جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ از ساعت 15:30 تا ۱۷:۳۰ در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه قصر، نرسیده به پل سیدخندان، روبروی پارک اندیشه، ورودی شماره ۱۱، باشگاه پیام در آیین یادبود ایران امیدی حاضر می‌شوند و یاد و خاطره او را گرامی می‌دارند.

اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون این مصیبت را به بازماندگان تسلیت گفته، برای آن عزیز، شادی روح و علو درجات و برای خانواده‌ی او صبر و شکیبایی آرزومند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =