شیراز 11و 12 مهرماه میزبان رویداد فرهنگی قصه گویی است

بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی 11 و 12 مهرماه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون استان، صبح امروز در پنجمین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مسابقه قصه گویی مرحله استانی، با اعلام این خبر گفت: تا امروز بیش از 600 قصه در پایگاه قصه گویی کانون فارس ثبت شده است که شرکت کنندگان  بخش ملی دختران و پسران(۱۴ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان(۱۸ سال به بالا)، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، اعضای نوجوان، مربیان کانون و شرکت کنندگان در بخش قصه های 90 ثانیه ای این قصه ها را روایت کرده اند. افتخاری همچنین به تعداد برگزیدگان این مسابقه اشاره کرد و گفت در مجموع 11 قصه گو از استان فارس به مرحله کشوری راه می یابند که 5 مربی، 3 پدر بزرگ و مادربزرگ و 3 عضو نوجوان را شامل می شود. همچنین 4 مربی قصه گوی بخش پیشین جشنواره نیز به جشنواره بین المللی راه خواهند یافت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: مهم ترین دستاورد دفاع مقدس، یکپارچگی و همبستگی ملت ایران بود که به ترجیح منافع کشور به منافع شخصی انجامید و در شرایط سخت اقتصادی و تحریم هایی که امروز کشور را هدف قرار داده، می توان  با پرهیز از تجمل گرایی و در نهایت صرفه جویی و درست مصرف کردن از این شرایط عبور کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =