کودکان سرمایه های این سرزمین هستند

شریف خسروی فرماندار الشتربه مناسبت گرامی داشت هفته ملی کودک ازمرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان بازدیدکرد.

به گزارش روابط عمومی کانون لرستان، درگرامی داشت هفته ملی کودک شریف خسروی فرماندار الشترازمرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان بازدیدکرد.

براساس این گزارش: فرماندار الشتر در جمع کودکان و والدین آنان ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک، به همه کودکان به عنوان سرمایه های درخشان این سرزمین، گفت: تمامی تئوری های مدیریتی می گویندکه شخصیت کودک تا سن هفت سالگی ساخته می شود و لذا باید تلاش کنیم که کودکان خود را بر اساس آموزه های دینی و مدل های علمی تربیت نماییم.

وی با تاکید بر اینکه باید با زبان کودکی با فرزندان خود ارتباط برقرار نماییم، افزود: برای تحقق این امر لازم است که فهم و دانسته های خود را در ارتباط با کودکان افزایش دهیم.

خسروی با اشاره به اینکه باید تعهد به سرزمین خود را با خواندن حماسه های ملی همچون شاهنامه در کودکان تقویت کنیم، عنوان داشت: شخصیت کودک با تقلید از نقش پدر و مادر و بازی با همسالان ساخته می شود و در این راستا باید کودکان با کانون های پرورش فکری و مربیان توانمند وباتجربه آن ارتباط داشته باشند.

فرماندارالشتر با اشاره به کودک و محیط زیست، گفت: محیط زیست در دست همه ما امانت است و لازم است اهمیت حفظ آن رابه کودکان آموخت چرا که محیط زیست ارثیه ای برای نسل های آینده است و باید از آن به درستی حفاظت و حراست کرد.

دربخش بعدی این بازدید، فرماندار وهیات همراه از کارگاه های مختلف کانون مانند: ایستگاه نقاشی با عنوان «مهربانی با حیوانات» و ایستگاه ادبی با موضوع «محیط زیست»دیدن کردو ازنزدیک بامربیان واعضای مرکزفرهنگی هنری کانون الشتربه گفت وگو پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =