اعضای کارگاه  نوشتن خلاق و داستان از آتشنشانی بازدید کردند

اعضای کارگاه نوشتن خلاق و داستان مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس و اعضای مجتمع آفرینش بندرعباس با حضور درایستگاه آتش نشانی شماره ۳ گلشهر از این مجموعه بازید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان هرمزگان، فاطمه تقی زاده مربی مسول مرکز ۴ از بازدید ۳۰عضو پسر کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ و مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری بندر عباس از ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۳ گلشهر خبر داد.

وی گفت: در این بازدید، اعضا ضمن آشنایی با تجهیزات و خدمات آتش‌نشانی، روش‌های ایمنی در مقابل آتش‌سوزی و حوادث و نکات ایمنی را آموزش دیدند.

تقی زاده گفت: در این بازدید کودکان با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی و نحوه صحیح آدرس‌دهی در هنگام مواجهه با حوادث آشنا شدند و روش‌های استفاده از خاموش‌کننده‌های دستی را زیر نظر مربیان واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی فرا گرفتند و در پایان، آتش‌نشانان عملیات اطفاء حریق را به‌صورت نمادین برای اعضا اجرا کردند 

مربی مسوول کانون شماره ۴ بندرعباس (مرکز تخصصی سفال) گفت : در ادامه این بازدید  خدیجه حاجی زاده مربی کارگاه‌های ادبی ضمن صحبت درباره‌ی اهمیت  عنصر مکان در داستان و تاثیر گذاری این عنصر در تمامی داستان ها از اعضا نوجوان خواست تا با انتخاب آتشنشانی به عنوان مکان داستان، داستانی تازه بنویسید.

و همچنین از اعضا کودک خواست تا تمامی مشاهدات خود را پس از بازدید از آتشنشانی یادداشت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =