اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در کانون اصلاح و تربیت کرمان

همزمان با هفته ملی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را برای مددجویان کانون اصلاح و تربیت کرمان اجرا کردند.

به گزارش روبط عمومی اداره کل کانون کرمان ؛ ویژه برنامه هفته ملی کودک در کانون اصلاح و تربیت کرمان به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و با مشارکت دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری کل استان وانجمن حمایت زندانیان و امور بانوان اداره کل زندان های استان  در کانون برگزار شد.
با حضور مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری و  دو تن از روحانیون معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی برنامه های شادی برای کودکان ونوجوانان کانون اصلاح و تربیت کرمان برگزار شد.
مدیر کل زندان های استان کرمان در این مراسم  اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی متنوع  و جذاب را زمینه ساز بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه دانست و گفت: نباید در حق کودکان کوتاهی شود و با الهام از اصول اخلاقی اسلامی در رشد و شکوفایی آنها تلاشی بیش از پیش داشته باشیم.
رمضان امیری در راستای همکاری و تعامل با زندان های استان و کمک به مددجویان کانون اصلاح و تربیت قول مساعد داد و افزود: مددجویان کانون اصلاح و تربیت در این رده سنی، دوره بحرانی را پشت سر خواهند گذاشت و تحت آموزش های تربیتی و فعالیت های اصلاحی، مسیر درست زندگی برای آنها مشخص می شود.
وی خواستار همکاری و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تداوم این گونه برنامه ها برای کانون اصلاح و تربیت شد . 
از دیگر برنامه‌های این مراسم قصه گویی  توسط مددجویان بود که در پایان به کلیه مددجویان هدایایی از طرف انجمن حمایت  به رسم یادبود اهدا شد.
 در این مراسم نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان 60 جلد کتاب به مددجویان کانون اصلا ح و تربیت کرمان اهدا شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =