ویژه برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان درمراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان

مراکز فرهنگی هنری کانون استان هرمزگان هم‌زمان با روزدانش‌آموز با اجرای برنامه‌های فرهنگی و حضوردر راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، هم‌زمان با روز مبارزه با استکبار جهانی مراکز فرهنگی هنری کانون استان با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری وادبی و حضور در راهپمایی این روز را گرامی داشتند.

 مرکز فرهنگی هنری کانون بستک با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی و حضور درراهپیمایی پر شور 13آبان ، جلوه‌ای از ولایتمداری واستکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

مربیان مرکز با چهره آرایی ، ترسیم پرچم نظام مقدس بر گونه ودستان کودکان به تشریح رویدادهای مهم این روز برای کودکان ونوجوانان پرداختند.

برهمین‌اساس معرفی وقایع تبعید امام خمینی (ره) ، شهادت دانش‌آموزان از سوی رژیم طاغوت و هم‌چنین،  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) از جمله برنامه‌های اجرایی به شمارمی‌رفت که بستری مناسب برای بروز استعدادهای کودکان و نوجوانان در این زمینه فراهم‌کرد.

همچنین کودکان در این برنامه  نقاشی آدمک استکباری استکبار ستیزی خود را به تصویر کشیدند.

مربیان و اعضای کانون سیریک نیز با حضور در راهپمایی 13 آبان و برپایی   ایستگاه نقاشی ، معرفی ایام و وقایع در این رخداد ملی شرکت کردند.

در این روز مرکز شماره 3 بندرعباس با حضور اعضای کودک به برگزاری کارگاه کارت پستال سازی با عنوان روز دانش‌آموز پرداخت.

همچنین دانش‌آموزان دبستان دخترانه ملی گاز کتاب‌های انتشارات کانون را از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 بندرعباس به عنوان هدیه روز دانش‌آموز هدیه گرفتند.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 بندرعباس نیز با حضور در دبستان روستای ایسین ، ضمن معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری به دانش‌آموزان به قصه‌گویی و انجام فعالیت‌های فرهنگی پرداخت.

اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون جاسک نیز با حضور در راهپیمایی 13 آبان این روز را گرامی داشتند.

خبرهای رسیده از مراکز فرهنگی هنری ابوموسی و مرکز فرهنگی هنری شماره یک بندرعباس نیز حاکی از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری در مراکز کانون ومدارس می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =