راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در بخش زرقان

ابراهیم رحیمی، بخش دار شهر زرقان در دیدار با مدیر کل کانون فارس بر لزوم راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در بخش زرقان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، ابراهیم رحیمی حضور مرکز فرهنگی هنری کانون در زرقان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت بخشداری زرقان برای هر نوع همکاری در جهت اجرای بهتر اهداف و برنامه های کانون آمادگی دارد. وی توجه به امور فرهنگی به ویژه در نسل کودک و نوجوان را ضروری و زیر بنا دانست و خواستار راه اندازی کتابخانه سیار در روستا و شهرهای زرقان شد تا انجام فعالیت های مختلف کانونی به ترویج فرهنگ، هنر و ادب بینجامد.

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس نیز ضمن قدردانی از همکاری های بی دریغ بخشدار زرقان با مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر با برشمردن فعالیت های کانون، به تشریح ساختمان مرکز پرداخت و با توجه به فضای فعلی در اختیار کانون، با توجه به حضور چشم گیر اعضا و علاقه مندی برای شرکت در همه فعالیت ها، خواستار توسعه فیزیکی مرکز شد که بخشدار زرقان با طرح اولیه آن موافقت و اجرای آن را به بازدید وی و شهردار از کانون و فضای اطراف آن منوط کرد که در صورت موافقت، هزینه توسعه مرکز، از اعتبارات استانی پرداخت خواهد شد.  

افتخاری هم چنین راه اندازی سینما کانون در شهر زرقان را یکی از اهداف مهم کانون و فعالیت های مورد علاقه کودکان و نوجوانان دانست و از بخشدار خواست تا در این مورد نیز کانون را یاری کند. بر این اساس و تا راه اندازی سینما، سالن همایش شهرداری زرقان برای نمایش فیلم و سایر ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در اختیار کانون قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =