مباحث فرهنگی نیازمند کار ریشه ای ودوری از سطحی نگری است

مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی مشترک راههای همکاری های بیشتر را بررسی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گلستان؛در این دیدار "تاکید بر استفاده ازظرفیتهای مشترک" و "مشارکت در برگزاری برنامه ها" از موضوعات اصلی صحبتهای محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگرانبود.

در ابتدای این نشست محبوبه رجب نسب با اشاره به ارتباط دیرینه خود با بنیاد شهید اظهار داشت:دستگاههای اجرایی ظرفیتهای مختلفی دارند که باید از آنها در اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کرد.

رجب نسب عنوان کرد:میتوانیم با استفاده از برگزاری نشست های علمی و کارشناسی مباحث ارزشی و دینی همچون مفاهیم ارزشی ایثار و هویت ملی را یه صورت ریشه ای به کودکان آموزش دهیم.

همچنین علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بوده بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار از مهمترین دغدغه های این نهاد است که در این زمینه از انجام هر کاری کوتاهی نمی کند.

وی ادامه داد: آموزش هر مطلبی از سنین کودکی نتایج و اثرات بیشتری دارد و فرهنگ ایثار هم از جمله موضوعاتی است که باید با زبان هنر در قالب اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان ارائه داد.

همچنین تنظیم تفاهم نامه در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =